Marketing wideo to jedna z najskuteczniejszych technik marketingowych dostępnych dla właścicieli firm.
Pomyślnie integrując inteligentny marketing wideo z innymi działaniami marketingowymi w firmie, możesz radykalnie zwiększyć sprzedaż i cieszyć się odpowiednim wzrostem zysków. Ten artykuł zawiera najlepsze dostępne porady dotyczące marketingu wideo.Poproś klientów o tworzenie własnych filmów. Możesz na przykład zorganizować konkurs i poprosić klientów o sfilmowanie siebie podczas korzystania z Twoich produktów. Nagradzaj najlepsze filmy ciekawą nagrodą i wykorzystaj nadesłane filmy jako materiał promocyjny do swojej kampanii marketingowej w mediach społecznościowych i na swojej stronie internetowej.Nie zakładaj, że handlowcy w Twojej firmie najlepiej będą wyglądać przed kamerą. Znajdź w biurze osobę, która ma najlepszy uśmiech i niech będzie twarzą firmy. Nikt nie musi wiedzieć, że rzecznik prasowy Twojej firmy jest woźnym lub sekretarzem.Tworząc filmy w celach marketingowych, warto szczerze rozmawiać z odbiorcami. Jeśli ludzie wpadną na pomysł, że jedyną rzeczą, o której myślisz, jest osiągnięcie zysku, zwiększy to prawdopodobieństwo, że będą robić interesy gdzie indziej. Chociaż nie ma nic złego w chęci osiągnięcia zysku, zawsze najpierw musisz myśleć o swoich klientach.Jeśli zdecydujesz się zatrudnić specjalistę od marketingu wideo, który stworzy film dla Twojej firmy, najpierw sprawdź ich portfolio. Musisz zatrudnić profesjonalistę, który potrafi stworzyć wysokiej jakości filmy, zająć się konkretną niszą i przekonać klientów do zakupu produktu. Nie trać czasu i pieniędzy na profesjonalistę, który nie ma dobrego portfolio.W najlepszym interesie Twojej marki zawsze jest zachęcanie widzów do podjęcia jakiegoś działania lub spełnienia prośby. Jest to taktyka „wezwania do działania”.
Na przykład, aby widzowie zarejestrowali się na listę mailingową, poproś o kliknięcie Twojego linku w opisie filmu.
Jeśli chcesz, żeby to działało, musisz ułatwić widzom.Jeśli planujesz przeszukać YouTube w poszukiwaniu filmów, pomysłów na treści, nie zapomnij o opcji wyszukiwania synonimów ~. Na przykład „jak zrobić ~chleb” pojawi się mnóstwo filmów na temat robienia wszelkiego rodzaju wypieków. Może to pomóc w stworzeniu listy elementów, które zostały pominięte w przeszłości i wymagają stworzenia dobrego filmu instruktażowego.Jeśli masz produkt, który jest dość trudny w użyciu, powinieneś stworzyć film, który udzieli użytkownikom wskazówek krok po kroku. Docenią czas, który poświęciłeś na wyjaśnienie im swoich produktów. Dzięki temu będzie bardziej prawdopodobne, że przyjdą do Ciebie w poszukiwaniu dodatkowych produktów.Spróbuj nakreślić ścieżkę swojego filmu. Świetne filmy wyjaśniają na początku, co zostanie omówione w filmie. Samo zanurzenie się w treści nie pomoże widzom zrozumieć korzyści płynących z ich oglądania. Zacznij od konspektu, tak jak w eseju, aby wyjaśnić widzom na początku, czego mogą się spodziewać w dalszej części filmu.Tworząc referencje wideo dla swoich produktów, pozwól swoim zadowolonym klientom mówić. Zamiast tworzyć 100-procentową scenariuszową dramatyzację, pozwól klientowi otwarcie i naturalnie mówić o swoim doświadczeniu. Wielu konsumentów woli polegać na osobistych świadectwach niż na puszkach słów sprzedawcy lub marketera.Jak wspomniano na początku tego artykułu, marketing wideo jest jednym z najlepszych narzędzi marketingowych dostępnych dla właścicieli firm. Wdrażając dobry marketing wideo, możesz radykalnie poprawić swój biznes. Ostrożnie zastosuj to, czego nauczyłeś się z tego artykułu, aby zacząć widzieć ogromny wzrost zysków!