Jeśli szukasz nowych i kreatywnych sposobów na reklamę swoim odbiorcom internetowym, powinieneś przyjrzeć się e-mail marketingowi.
Marketing e-mailowy pozwala powiększać listę potencjalnych klientów, którzy chcą usłyszeć, co masz do powiedzenia. W poniższym artykule omówiono kilka świetnych wskazówek dotyczących rozwijania i utrzymywania listy.Podczas wysyłania e-maili do klientów, doskonałą sugestią jest zastosowanie niższych cen. Na przykład możesz dołączyć do e-maila wyrażenie „Chwyć”. Ponadto na końcu tego e-maila może znajdować się zdanie „Zostań członkiem, aby mieć niższe ceny na nasze produkty”.Przeszukuj swoją listę e-mailową i podziel odbiorców na różne segmenty na podstawie danych profilowania, które posiadasz. Pozwoli to na bardziej strategiczne podejście do wiadomości i skutecznie zwiększy szanse na wyższe współczynniki otwarć i klikalności. Nawet jeśli nie masz profilowania, spójrz na kierowanie geograficzne. Różne regiony w różny sposób reagują na różne typy wiadomości.Zanim skontaktujesz się z którymkolwiek ze swoich klientów za pośrednictwem poczty e-mail, zawsze powinieneś uzyskać na to ich zgodę. Niechciane wiadomości e-mail kwalifikują się jako spam, a większość ludzi po prostu je zignoruje. Wysyłanie wiadomości e-mail do osób, które nie udzieliły Ci na to zgody, może również naruszać zasady Twojego dostawcy usług internetowych.Twoje działania e-mail marketingowe przyniosą najlepsze rezultaty, gdy skoordynujesz je z resztą kampanii marketingowej. Nie działaj przeciwko sobie, niepotrzebnie powielając swoje wysiłki w kilku różnych kanałach marketingowych.
Upewnij się, że korzystanie z poczty e-mail, mediów społecznościowych i tradycyjnych miejsc jest tak zaprojektowane, aby dobrze ze sobą współpracowały.Powinieneś wysyłać swoje e-maile jako zwykły tekst raz na jakiś czas, zamiast zawsze wysyłać je w formacie HTML.
Daje to bardziej osobisty charakter i pomaga subskrybentowi poczuć, że próbujesz się połączyć. Nie używaj go jednak zbyt często, ponieważ wtedy możesz być postrzegany jako zbyt nieprofesjonalny.Powinieneś spróbować zbudować listę e-mailową najlepiej jak potrafisz, korzystając z kontaktów osobistych i internetowych. Nie powinieneś kupować ani wynajmować list nazwisk, które wyślesz e-mailem w celu podbicia biznesu. Nie ma gwarancji, że którakolwiek z osób, z którymi się skontaktujesz, będzie zainteresowana, a nawet możesz zostać zgłoszony do dostawcy usług poczty e-mail.Rozważ pogłoskę, że wyprzedaż dobiega końca. Wstaw oświadczenie, które mówi Twoim klientom, aby natychmiast zasubskrybowali, aby mogli skorzystać z tej sprzedaży. Zamknięcie e-maila może im powiedzieć, że nie mogą przegapić tej niesamowitej okazji i działać już teraz.Zbudowanie własnej listy e-mailowej do e-mail marketingu jest znacznie bardziej efektywne niż kupowanie listy lub nabywanie usług firmy marketingowej, która ma własne listy. Powodem tego jest to, że każdy, kto poda swój adres e-mail jako część Twojej listy, jest zainteresowany usługami lub produktami, które masz do zaoferowania. Osoby te są znacznie bardziej skłonne do otrzymywania wiadomości e-mail.Użyj właściwej czcionki dla właściwej wiadomości. Twoja czcionka powinna wskazywać na Twój styl i wiadomość e-mail, a nie przekazywać wiadomości, której nie chcesz wysyłać. Wybierz taki, który jest prosty i popularny, a nie taki, który Twoim zdaniem jest naprawdę fajny, ale nie każdy może mieć.Teraz, po przeczytaniu powyższych wskazówek, powinieneś być lepiej przygotowany do rozpoczęcia własnej kampanii e-mail marketingowej. Wykorzystaj to, czego się tutaj nauczyłeś i szukaj nowej wiedzy, aby stworzyć jak największą listę. Mając gotową listę zainteresowanych klientów, Twój biznes w mgnieniu oka rozkwitnie.