Niektóre z najbardziej lubianych przez klientów produktów promocyjnych to słodkie smakołyki.

Są one doceniane przez ludzi w każdym wieku i kulturach i sprawią wrażenie, że twoja firma jest troskliwa i przyjazna. W sprzedaży możesz znaleźć różnego rodzaju słodycze i zamówić zadrukować ich opakowań logo swojej firmy lub hasłem reklamowym, aby zaprezentować je jako pyszne prezenty reklamowe. W tej kategorii jest ogromny wybór słodyczy, jak cukierki, czekoladki, lizaki, żelki czy draże. Taka promocyjna oferta ma dużą grupę docelową, ponieważ każdy, od osób młodych do starszych, może się nimi cieszyć. Rozdawanie słodyczy promocyjnych pozwoli poszerzyć zasięg reklamy i rozprzestrzenić swój przekaz dalej, niż myślałeś, że to jest możliwe. Słodycze reklamowe są oferowane na imprezach, wystawach, targach, na stole podczas spotkań lub rozdawane na przyjęciach dla dzieci lub oferowane klientom czy potencjalnym klientom. Produkty reklamowe w postaci słodyczy są bardzo popularne

Również goście weselni często dostają takie słodkie upominki od państwa młodych w podziękowaniu za przybycie na ślub, Istnieją nieskończone możliwości wykorzystania tych słodkich przysmaków do promocji własnej marki.

Jest wiele korzyści ze stosowania słodyczy jako narzędzia marketingowego. Jest to przedmiot o dużym przebiciu do wielu grup docelowych, i mogą z nich korzystać wszyscy odbiorcy bez względu na wiek. Można również słodycze oferować jako sympatyczny dodatek do toreb prezentowych dla klientów czy partnerów. Jest wiele sposobów dostosowania opakowań, od wyboru stylu i preferencji kolorów po wydrukowanie logo firmy na słodyczach. Z wielu powodów słodycze reklamowe to jedne z najlepszych produktów promocyjnych do wykorzystania, ponieważ każdy może się nimi cieszyć. Kiedy ktoś pozwala sobie na kawałek czekolady lub cukierka, poprawia sobie nastrój i wnosi odrobinę radości do dnia. Często nie pozwalamy sobie na te smakołyki tak często, jak byśmy chcieli, więc gdy są nam oferowane przez kogoś innego, wydaje się to o wiele bardziej wyjątkowe i miłe.